IRS cookies

Voor optimale prestaties van de website gebruiken wij cookies. Overeenstemmig met de EU GDPR kunt u kiezen welke cookies u wilt toestaan.

Noodzakelijke en wettelijk toegestane cookies

Noodzakelijke en wettelijk toegestane cookies zijn verplicht om de basisfunctionaliteit van IRS te kunnen gebruiken.

Optionele cookies

Onderstaande cookies zijn optioneel, maar verbeteren uw ervaring van IRS.

Bekijk het origineel

Ik ben toch geen boef!

Bekijk het origineel

+ Meer informatie

Ik ben toch geen boef!

1 minuut leestijd Arcering uitzetten

Ik vind het vooral zo fijn dat ik ook zonder de biecht rechtstreeks tot Jezus kan gaan met mijn zonden en fouten. Ik was altijd nogal angstig, en dat stukje in een van uw numers over „Als ik de biechtstoel nog maar haal", voelde ik juist aan. Wedergeboren worden, dacht ik, bekeren? Ik ben toch katholiek, ik ben toch geen boef? Wel heb ik jaren gebeden of God die vrees en angst van mij, die ik had voor de dood, eigenlijk vanwege de hel en zondestraffen, wilde veranderen in liefde tot Hem, en dat heeft de Heere Jezus gedaan. Prijst de Heer! Amen.

De verkondiging van het Woord van God en de uitleg maakt me zo blij. Ik ben zo blij met dit nieuwe leven met de Heere Jezus.

Deze brief wilde ik even schrijven, omdat ik dacht, dat u het misschien fijn zou vinden om eens te horen dat uw blad toch ook zijn uitwerking heeft. Ik wil eindigen met vriendelijke groeten.

P.S. Het meinummer Rome-Reformatie vind ik heel fijn en heb het heel goed doorgelezen en onderstreept hier en daar.

Deze tekst is geautomatiseerd gemaakt en kan nog fouten bevatten. Digibron werkt voortdurend aan correctie. Klik voor het origineel door naar de pdf. Voor opmerkingen, vragen, informatie: contact.

Op Digibron -en alle daarin opgenomen content- is het databankrecht van toepassing. Gebruiksvoorwaarden. Data protection law applies to Digibron and the content of this database. Terms of use.

Bekijk de hele uitgave van zondag 1 december 1974

In de Rechte Straat | 32 Pagina's

Ik ben toch geen boef!

Bekijk de hele uitgave van zondag 1 december 1974

In de Rechte Straat | 32 Pagina's