IRS cookies

Voor optimale prestaties van de website gebruiken wij cookies. Overeenstemmig met de EU GDPR kunt u kiezen welke cookies u wilt toestaan.

Noodzakelijke en wettelijk toegestane cookies

Noodzakelijke en wettelijk toegestane cookies zijn verplicht om de basisfunctionaliteit van IRS te kunnen gebruiken.

Optionele cookies

Onderstaande cookies zijn optioneel, maar verbeteren uw ervaring van IRS.

Bekijk het origineel

Vrede verkondigen

Bekijk het origineel

+ Meer informatie

Vrede verkondigen

2 minuten leestijd Arcering uitzetten

Het thema van de aankomende ontmoetingsdag van D.V. 17 maart is “Vrede verkondigen”, naar aanleiding van Romeinen 10. Een onderwerp dat zeer nauw verbonden is aan onze doelstelling. In dit nummer leest u meer over de ontmoetingsdag.

Het werk van IRS is er immers op gericht om met name rooms-katholieke medemensen bekend te maken met het Evangelie. Die machtige boodschap dat goddelozen gerechtvaardigd worden door het geloof in Jezus Christus alleen, uit vrije genade, zonder enige verdienste van hun kant. Dat is het Evangelie, dat een kracht Gods is tot zaligheid.

De verkondiging daarvan is geen menselijke liefhebberij, maar gebeurt op gezag van en namens God door mensen die Hijzelf daartoe gezonden heeft. Zo heeft de Heere 25 jaar geleden ook onze vriend en broeder Berend Coster naar Spanje gezonden. Namens de SEZ is hij daar al veel jaren werkzaam. Inmiddels is hij ook al een aantal jaar hoofdredacteur van ons Spaanstalige magazine ECR. Graag dank ik hem voor de verbondenheid met elkaar en voor zijn inzet voor IRS en wens hem samen met zijn vrouw, Jacobine, van harte Gods zegen toe voor de toekomst.

Vrede verkondigen. Het vormde de kern van ons werk in 2017. Daar gaat het immers om, dat mensen vrede krijgen met God, door het geloof. Via verschillende projecten konden we dankzij uw steun ook in 2017 deze doelstelling realiseren. We zeggen u daarvoor heel hartelijk dank!!

Voor dit jaar 2018 vragen we om uw blijvende en voortdurende steun, zodat ook in dit jaar mensen via onze projecten de boodschap zullen horen van Hem die onze Vrede is.

Met vriendelijke groet,

Hans ten Klooster

directeur

Deze tekst is geautomatiseerd gemaakt en kan nog fouten bevatten. Digibron werkt voortdurend aan correctie. Klik voor het origineel door naar de pdf. Voor opmerkingen, vragen, informatie: contact.

Op Digibron -en alle daarin opgenomen content- is het databankrecht van toepassing. Gebruiksvoorwaarden. Data protection law applies to Digibron and the content of this database. Terms of use.

Bekijk de hele uitgave van donderdag 1 maart 2018

In de Rechte Straat | 16 Pagina's

Vrede verkondigen

Bekijk de hele uitgave van donderdag 1 maart 2018

In de Rechte Straat | 16 Pagina's