IRS cookies

Voor optimale prestaties van de website gebruiken wij cookies. Overeenstemmig met de EU GDPR kunt u kiezen welke cookies u wilt toestaan.

Noodzakelijke en wettelijk toegestane cookies

Noodzakelijke en wettelijk toegestane cookies zijn verplicht om de basisfunctionaliteit van IRS te kunnen gebruiken.

Optionele cookies

Onderstaande cookies zijn optioneel, maar verbeteren uw ervaring van IRS.

Bekijk het origineel

Het werk van Gods Geest

Bekijk het origineel

+ Meer informatie

Het werk van Gods Geest

2 minuten leestijd Arcering uitzetten

Kortgeleden vierden we het Pinksterfeest. Pinksteren, dat is de uitstorting van de Heilige Geest op "alle vlees". Jood en heiden één in Jezus Christus, beiden verzoend door het kruis, door genade alleen. Verzoening is er door het offer van Jezus, en dat moet de wereld weten! Jezus Zelf heeft Zijn volgelingen opgedragen om na Pinksteren in de kracht van de Heilige Geest Zijn getuigen te zijn, wereldwijd. Ook als IRS willen wij doorgaan met het beantwoorden aan die roeping, totdat Jezus verschijnt op de wolken.

In dit magazine leest u daarom weer over de diverse projecten en activiteiten van IRS in binnen- en buitenland. Deze keer is er extra aandacht voor Italië waar IRS een nieuw en mooi project gaat starten. Op de komende online IRS-ontmoetingsmiddag hopen we u daar meer over te vertellen. Zie de aankondiging achter in het magazine; noteert u de datum?

Ook is er ruimte voor bezinning en meditatie, want ook die zijn nodig. Als u het magazine gelezen heeft, wilt u dan tijd nemen om het werk van IRS biddend aan de Heere voor te leggen? Want bij alles wat IRS mag doen, beseffen we dat het niet óns werk is. Zonder de werking van de Heilige Geest, zonder Gods zegen zal alles tevergeefs zijn. Het is God de Heilige Geest die onder het Woord de harten opent, die levens verandert, die wonderen van genade werkt.

Als we zo eendrachtig onze gebeden tot God de Vader opheffen omwille van de Naam van Jezus, Zijn Heilig Kind (Handelingen 4:23-31), dan zál de Heilige Geest werkzaam zijn en zal Gods Woord verkondigd worden met vrijmoedigheid!

In hartelijke verbondenheid,

Jan-Henry Seppenwoolde directeur

Deze tekst is geautomatiseerd gemaakt en kan nog fouten bevatten. Digibron werkt voortdurend aan correctie. Klik voor het origineel door naar de pdf. Voor opmerkingen, vragen, informatie: contact.

Op Digibron -en alle daarin opgenomen content- is het databankrecht van toepassing. Gebruiksvoorwaarden. Data protection law applies to Digibron and the content of this database. Terms of use.

Bekijk de hele uitgave van zaterdag 1 mei 2021

In de Rechte Straat | 20 Pagina's

Het werk van Gods Geest

Bekijk de hele uitgave van zaterdag 1 mei 2021

In de Rechte Straat | 20 Pagina's